Kızlar doğum yapalı 21 gpn oldu hala dikiş yerim ağrıyor normal doğum yaptım oturup kalkarken zorlanıyorum bi şişlik vs yok herşey normal ne kadar sürede tıplar bu bu şekilde uzun süre ağrı yaşayan oldu mu kanamam kahverengiye döndü arrtık ve çok kötü kokuyor bunlar normal mi acaba