Arkadaşlar yeni doğum yaptım 40ım yeni çıktı spiralin düzgün korumadıgını düşünüyotum aslında çok kayma oluyor vs. Hap istemiyorum deri altı implant ta çok tecrüneli yok ona güvenemiyorum zararlarına. O yüzden mecbur yine spiral taktıracm +geri çekilme fln ama tecrübenizi istiyorum
Hormonlu mu ?
Bakır mı?
Balerin inci spiral mi?
(Bunu istiyor gibiyim ama güncel fiyatını vs bilmiyorum ve garanti mi digerlerine göre fln)