OzgeSyr_ kızım normalde gayet sakin, uslu, inadı olmayan bir çocuktu. Bu ayın sonunda tam 2.5 yaşında placak. Şu 1 haftadır içinden başka bir çocuk çıkmış gibi. Sadece ben, o ve babası varız yani kimseden de görmüypr ama aşırı bir inat hali, sinir hali, istediği olmayınca ağlama hali başladı. Yani kreşe gitmemesine rağmen 1 haftada keskin bir değişim oldu. Bence yaşın getirisi de olabilir ama çocuğunuzu en iyi siz tanırsınız tabii.