girlmomm hayır normal kıreç ve pas çözücü olanını ben arar ara kullanırım kireç vs kalmıyor birde yıkadıktan sonra kurulayın taze kireç lekesi oluşmasın öyle ovalamanıza falan da gerek yok süngerle bir kat yıkayın aksın gitsin kireç günlük temizlikte de mrsır nasıl mı ne o var ya onu kullanıyorum veya Viking banyo temizleyicisini