hatice6128 evet a ve b de aynı anda, rota da bunlarla aynı gün oldu. Rotanix, nimerix ve bexero üçünü de 3. ayda aynı gün ilk doz, 5. ayda aynı şekilde ikinci doz yaptık. Herhangi bir yan etki biz de olmadı, genel olarak aşı dönemlerimiz sıkıntısız geçti. Ama bu özel aşılar için her doktor farklı öneride bulunuyor ya, bazen dediğiniz gibi araya bir kaç gün konması öneriliyor. Biz bu şekilde yaptırdık sorun yaşamadık