merve1309 abiniz sizin abiniz mi oğlunuz mu o kısmı anlamadım. Okul dediğinize göre oğlunuz ama oğlunuzsa neden abiniz oluyor?
Neyse. Gerçekten ciddi ağrılı ve ateşli bir hastalık. Kızım 1 yaşındayken atlattık biz ailece. Benim 4 5 gün bayağı ağrılı geçmişti ama kızıma doktor enfluvır diye bir ilaç verdi ve 2. Günde hemen toparlamıştı.