Ya tam istediğim postu buldum benim bebeğim 7 günlük sarılıktan hastanede yatıyoruz şimdi sakral gamze gibi bişey var doktor bugün bir sürü şey çekti küçücük bedeni radyasyona maruz kaldı o ayrı beni maf etti şimdi omirilikte falan doğuştan hasar olabilir diye okudum ağlamaktan iki gözüm şişti hastanede ne olur bişeyler söyleyin sonuçlar temiz çıkmaz diye çok korkuyorum