Merhaba hanımlar oğlum 9 aylık bugün nörolojiye gittik 37 haftalık doğmuştu 34 haftayla uyumluydu gelişim geriliği vardı ve tam anlamıyla desteksiz oturamıyordu kafası da küçük biraz bugün muayene oldu kan alındı ve yarın emara girecek kan sonuçları genel anlamda iyi ama bu değer biraz yüksek çıkmış 7 en yüksek değer bizim 8.54 çıkmış nete yazınca yok tümör yok kanser yok down sendromu bu ne ya içim şişti resmen başına gelen var mı riskli bir durum mu bu arada sanırım benim oğlum çekiyor buna Kanaat getirdim ben en son 1 ay önce kendi hastahanemizde 69.5 çıkan çocuk 3 hafta önce sağlık ocağında 68 çıktı bugünde devlet hastahanesinde 67 git gide boyuna çekiyor sanırım 😏 bakalım inşallah yanlış ölçmüşlerdr direk bu arada 8 kilo civari 42 cm de kafa çıktı yarın kendi doktorumuza gitcez umarım ölçümler yanlştr