suheyla92 Alpmom_ avent kullaniyorum dogdugundan beri su an 11 aylik 6 numara natural response emzikle kullaniyoruz
aslhnkrts Alpmom_ doğduğundan beri lansinoh kullanıyorum ilk 9 ay sadece bunu kullandım 2,5 aydır da mamajoo kullanıyorum ek olarak
muruvet20 suheyla92 merhaba, emzirmeye devam ediyor muydunuz acaba? Ben mamayı versem philips avent ile daha sonra meme reddi yapmasından korkuyorum da.Cevaplarsaniz çok mutlu olurum 🙏🙏
suheyla92 Alpmom_ 4 iyidir. Eger bogulur gibi olursa 3 denersiniz. Iki seri var natural ve natural response. Natural response olani alin daha iyi.
suheyla92 muruvet20 evet mama meme ilerledik ilk iki ay herhangi bir red sorunu yasamadik, 1 ya da 2 numara biberon emzigi kullanirsaniz meme reddi yasamazsiniz.