etuerk semkav ben yaz bebeği olmasına rağmen vermedim midesini az sa olsa su ile şişirmek istemedim ki anne sütü alan bir bebekti ihtiyacı olanı ordan aldı asla susuz kalmadı.
suheyla92 semkav anne sutiyle besleniyorsa yeter diyen doktorlar yazin bezinde turuncu leke gorunce susuz kalmis su verin diyorlar. Yani verilmeli o korkuyu yasamaktansa. Kis için konusmuyorum bu arada. Hava isindiktan sonra verilmeli.
Hry-ayhn26 Anne sütü alan bebeğe ek gıdaya geçene kadar su vb verilmez mama alan bebekte zaten mama içindeki sudan aliyo demişti bana çocuk doktoru