smnbr
benim de yeni 12 aylik oldu her yeri tutunup yürüyor ya , zora da girdimi emekliyo çünkü daha hızlı ulaşıyor 😅
duvarlar kanepeler sandalye dolap masa ne varsa iste tutunarak yürüyor bicir bicir 1 dakika bile oturduğuna sahit olmadım ya ben 😊 bide tam yürüse düşünemiyorum