Kuzey-isigim Oğlum 31 aylık, 1 aydır tuvalet eğitimi veriyorum. Akşam 10 da uyuyor ben de 3 de tuvalete kaldırıyorum. Aslında çok su içen bir çocuk değil. Bazıları kaldır bazıları kaldırma diyor. Siz geceleri çocuklarınızı tuvalete kaldırıyor musunuz?
-Ozge- Kuzey-isigim Ben kaldırmıyorum eğitimi verirken ilk 1 hafta kaldırdım ama sonra uykusu bölündüğü için çok sinirlendi kalkmak istemedi şuanda tuvaleti gelirse kendisi uyanıyor bazen
Aslicamm Kuzey-isigim 27 aylıkken tuvalet eğitimi vermiştim ve hiç kaldirmadim kaldirmak da tavsiye edilmiyor zaten bebekler sartlanmasin diye ve uykusunun hangi döngüsünde olduğunu bilmediğimiz için kesintiye uğramasın diye
Yarim_Kilo_Kiyma Kuzey-isigim 4 yaşında oğlum 21.00.uyuyor, her akşam kaldırıyoruz. Altına kaçırabiliyor çünkü
deniz_9555 Kuzey-isigim 2 hafta kaldırdım. Sonra bıraktım. Çişi gelirse uyanıp yapabileceğini bilsin diye alışkanlık edinmesi açısından yaptım. Bıraktıktan sonra kendi çişi gelince uyandı. Yaptırdım uyumaya devqm etti
Asyaveannesi04 Kuzey-isigim hayır kaldırmıyorum doktorumuz nasıl alışırsa öyle kalır dedi ve kaldırma dedi. Görümcemin oğlu 10 yaşında hala tuvalete kaldırıyor gece yoksa kaçırıyormuş altına alez serebilirsiniz
CankizimRavzam Kuzey-isigim 2 sene boyunca alt kaçırma problemi yaşadık biz kızımda 5 yaşa kadar normal dedi doktorlar ama ben hep kaldırdim mutlaka kaldır alışkanlık edinsin yoksa sonradan alt kaçırma problemi yaşarsınız su anda gece uyanır ama çiş demez ben götürürüm yaptırır getiririm bazense sorarım çiş varmı annem diye hıhı der kucaklar götürürüm