babymamma valla öyle keşke haftada 1 olsa😂 hergun dizi izlerken mega yiyodum🤭 iyi gidiyodu ama 1 haftadir dayaniyorum basaricam inşallah 😂 bı arada Popeyese çok takmıştım iki günde bir nerdeyse kolestrol çıktı, bıraktım çok şükür. Zevkine yemek yerim çok severim 😂😂 sadece sabah akşam yumurta, salata yiyorum çok severim yumurtayı 3 kg gitmiş, odemdir muhtemelen. Orucsaniz kusura bakmayın söyleyip duruyom 😁