Allah korusun bisey olmaz bence ama yinede dikkat etmek lazım benimde 9 tane yeğenim var şimdi bayramda bir araya geleceğiz hiç istemiyorum gitmek bebeğime bisey yaparlar diye korkuyorum kucağına alıyorlar kolunu bacağını filan çekiyorlar oyuncak bebek gibi o yüzden kalmayı düşünmüyorum sabah gidip akşam dönücem