aylinburay İyi akşamlar herkese bugün oğlum 10 aylık ve bexsero 2. Doz aşı oldu hiç bi aşıda olası bi yan etki yaşamadık ama bu sefer aşırı huysuz sürekli ağlıyor aşı olduğundan beri böyle bi yan etki yaşayan var mı?
suheyla92 aylinburay biz ilkinde cok zorlanmistik 3 aylikti o zaman gunlerce huzursuzdu. Ikinci dozu bexero ile nimenrixi 1 hafta arayla yaptirmistim hic yan etki yaşamamıştık 5 aylikti. Ucuncu dozu da 1 hafta arayla yaptırırım risk almam 13.ayda olacak
defnnee aylinburay Bizde 8.aydayız bexsero birinci doz vurunduk gündüz birşey yoktu şimdi akşam oldu hiç elletmiyor kendine bile sürekli ağlama huysuzluk
asellinaninannesiii aylinburay evet bexsero benim bebegime de hep çok etki ediyor. Yine bu ay da var . 3. Doz bakalım nolacak🤦♀️
Kbranr5 aylinburay ilk dozunda bizde öyleydik. Bezini bile değiştirmeme izin vermedi asla hareket etmedi tüm gün arabayla dolaştırdık anca susmuştu
likeli aylinburay ilk 2 dozda yan etki yaşadı kızım. Ağlama huzursuzluk aşı yerinde kızarma şişme oldu. Aşının ertesi günü geçti. Aşı olduğu andan itibaren 6 saatte 1 calpol verdim 24 saat boyunca. Doktorumuz bu şekilde tavsiye etmişti.