Merve1201- Hanımlar merhabalar benim bebeğim 37+3 te 2800 48 cm doğdu şu an bebeğim 2 ay 14 günlük ve 5 kilo bana göre kilosu az 3 ay kontrolünede baya var sürekli de kusan bir bebek reflüsü var sizin bebeklerin kilosu nasıldı endişeleniyorum bu duruma
ocak94 Merve1201- valla ben de ortalamayı bilmiyorum ama ebe gayet iyi dedi 38+1 de 3455 ve 51 cm doğdu kızım. 2. Ayda 5300 ve 57 cm çıktı bence sizinki de gayet iyi
iremtknmz Yok artık daha neler. Kaç kilo olsun bebek 10 kilo mu. Fazla bile kilo almış gayet iyi merak etme
Merve1201- iremtknmz ne bu tepkiniz kusan bir bebek olduğu için kilo alımı nasıl alıyor kız bebeklerde bilmiyorum oğlum kusmayan bir bebekti zorluk yaşamadım ama kızım çok farklı nasıl olması gerekiyor bilmiyorum
deryadeniz35 Bence doğum kilosuna göre iyi kilo almış hem endişe etmeyin bazen genetik faktörler de etkili anne baba minyonsa bebek de o yönde gelişim gösteriyor