Papatya-eylul88 iki buçuk yıl oldu aldıralı geçen sene şişkinlik hazımsızlıktan dolayı tutamadım bu, sene de aynı şikayetler devam edince gastroloji dkktoroyla görüştük bugun endoskopi kolonoskopiye girdim. Yani bu kabızlık şişkinlik hazımsızlıktan dolayı sonuc 1ay sonra çıkacak. Ben maalesef bu yuzden oruç tutamıyorum. Bende ishal olmuyo ama üst üst hem sahur hem iftara yiyince siskinlik oluyor