Oto koltuğunu alıp deneyimlemişler hangi oto koltuğunu kullanıyorsunuz memnun olduğunuz özellikler ve memnun kalmadıklarınızı yazar mısınız. Bebeğim 6 aylık ama 9 kilo 69 cm pusete sığamıyor artık oto koltuğu arayışındayım ama karar veremedim bazı oto koltukları yanda yatıyor bazıları yatmıyor ne farkı var bilmiyorum deneyimsiz bir seçim yapmak istemem şimdiden yazan herkese teşekkürler