gizematadeniz annevebebegiii__ dysondan şaşma. V15 var 2 senedir. Canavar gibi. Kedimiz var baska hiçbir supurge arıtamiyor bence o tüyleri
kumsal02 annevebebegiii__ bosch kullanıyorum memnunum bükülme özelliği de var koltukların altını süpürmeye kolay oluyor
annevebebegiii__ familiy aslında dyson alayım diyordum çevremdekiler bosch al daha uygun daha fiyat performans dediler
familiy annevebebegiii__ anladım. Herkezin beklentisi farklı bende dyson v12 aldım çok memnunum . Beklentimi karşıladı. Bende bel fıtığı ve kayma var yormuyor. Hiç bel ağrılarom opmuuor .Ama arkadaşımda bosh çift bataryalısını kulşanıyor çok memnun. Araştırın hangisi
betul97_ annevebebegiii__ Birde ince temizlik yapmıyorum hani bir mutfak bir salonu süpürüyorum birde 2 tane koltuk süpürüyorum 30 dakika yazıyor mesela tam şarj bir bakmışım 15 dakika oluyor. Arabayı süpürelim dedik yarım kaldı umduğumu bulamadım açıkçası
betul97_ annevebebegiii__ Yollamadım yeni almıştım 14 günlük iade hakkım vardı gönderdim ya uğraşmak istemedim. Şimdi servise gidecek derken iade hakkımda yanar diye düşündüm.
rabiaaksoy Arçelik All-InZone çok memnunum büyük ihtimal yorumlarda bosch diyenlerin bahsettiği modelde budur zaten