huda1903 huma216_ çişini mutlaka yapmıştır ya yoksa o bebek ağrıdan sancıdan uyku uyumaz kaka yapmadıysa 10 güne kadar normal diyo doktorlar
_YanakReisinAnnesii huma216_ kakasını yapmayabilir doktorlar 10 güne kadar normal karşılıyor fakat idrarını da mı yapmadı bugüne kadar? İdrar yapamaması altında bir problem olabilir,mutlaka doktora götürün en kısa zamanda.
CLEXAN06 Yani hala buraya yazıp ne yapmalıyım diye cevap mı bekliyorsunuz ? Gerçekten bu ülkenin cahillliği aşıırı yoruyor artık. Biraz daha bekleyin belki yapar
acemitazeanne huma216_ kaç gündür çiş kaka yapmıyor ve siz bekliyor musunuz !! İnanamıyorum gerçekten derhal doktora götürmelisiniz bu ciddi bir problem !!!
huma216_ acemitazeanne canım idrarını yapıyor kakasını yapmıyor idrarını yapmasa zaten bende beklemem
acemitazeanne huma216_ başından aşağı kaynar su döküldü resmenn😞 yanlış şekilde sormuşsunuz ama. 10 güne kadar kaka yapılmaması normal karşılanıyor diye biliyorum