55günden merhabalar bir gün iyi bir gün kötü hala gaz ve kaka problemimiz var kakasını her gün yapsa kaymak gibiyiz ama yapamıyor ve çok ağlıyor😢probiyotik ve gaz damlası kullanıyoruz ve herkesin 3.ayda geçer dediği aylara huni takmadan geçme duası yapıyoruz 🤣