aylizbusra bizimde 9.güne kadar düşmemişti, benim kontrolüm vardı bebeğimi de acile gösterdik düşmüyo diye evden doktora gidene kadar düşmüştü doktor dedi bir iki gün içinde bir iki damla şeklinde kan görürsen normal dedi ama 5-6 gün sonra görürsen getir onu yakıyoruz dedi ve bizim de başımıza geldi düştükten tam 1 hafta sonra kanamaya başladı acile götürdük bir çubukla yaktılar canı acımadı 2 dakikalık bir işlemdi sizin de yarın kontrolunüz varmış zaten söylerisiniz doktora,sorun olmaz bence yarına kadar eğer içiniz rahat etmiyorsa da götürün acile