Ekah2207 Tuana4747 büyüklerden duyduğum acı yeyince gözde çapak yapıyor bebekte sıkıntı olacak bi şey değil
Sadiyealp Tuana4747 bnce hiç bişey olmaz daha dun acı biber turşusu yedim baya🙂ve oğluma Bi etki etmiyo
Tuana4747 eSved gerçekten ya emzirirken ne yicez onu yeme bunu icme diye diye hamileyken emzirirken çok korkuttular
MayneymisAltintop Yaa ben çok yiyorum asla etkilemiyor kızımı. Ama kuzenimin oğlu var o yediği an bebeği emmiyor ağlıyor memeye geldikçe. Sanırım bünye ile alakalı🤷🏻♀️
RundownMom Geçen İbrahim saraçoğlundan dinlemiştim emzirirken acı yemeyin süte geçer bebek de acı çekiyor yapmayın falan diyordu ne kadar doğru bilmiyorum