Kızlar selam. Oğlum 2 yaşını 5 ay geçti tuvalet eğitimi yazın bi denemiş gibi olmuştum sonra taşınma işleri falan olunca erteledim dünden beri bezi çıkardım neler yapmalıyım biraktiranlar öneride bulunabilir mi? Anne çişim geldi diyo ama yaptıktan sonra söylüyo ya da gidince pijamasini indirmeden yapıyo yetişemiyo galiba bir de dünden beri kakasını yapmadı