aaaak pazartesi bizimde bir yaş aşımızdan sonra vücudunda döküntüler oldu kendi özel doktorumuza attığımda aşı yapmaz aslında canlı bir aşı takip edelim dedi. Yumurta alerjimiz de yok. Ertesi gün kendiliğinden geçti bizimki o yüzden doktora gitmedik.