benikicocukluanne biraz uzun olucak ama sana yaşadıklarımı anlatıyım biraz yardımı olur belki benim oğlumda uzatılmış sarılık vardı yaklaşık 2 ay sürdü 3050 gram doğmuştu ilk hafta 2600 e kadar düştü doktorum sütün yetmiyor yaramıyor mama ver dedi çok moralim bozuldu nasıl yetmez diye hastanedede iyi sütün demişlerdi her emzirmeden sonra 30 cc mama verdim doktorumun tavsiyesiyle ve süt arttırıcı herşeyi yaptım bu süreç 1 ay böyle gitti kilo alıyordu ama hem emmeye hem mamaya doktor çok az dedi bi emzirme danışmanı tuttum bana çok güzel destek oldu söyledikleri biz sert göğüs istemeyiz çünkü bebeğin çene kaslaro henüz kuvvetlenmedi ne kadar şiş olursa o kadar memeyi tuttması emmesi zor olur her emzirmeden sonra sağım yap dedi boş gibi hissetme süt işi arz takep işidir bebek memeye geldiği zaman talep eder hormonlarda ona göre süt üretir sağdığında fazla çıkmaz çünkü sağımın bebek olmadığını anlar ve bebeğe süt bırakmak için daha fazlasını göndermez düşün ki kan veriyorsun belli bir miktar alınıyor sonra vücudunda kan mo bitiyor hayır sütte öyle sağmanla süt bitmez bebek almak istediği kadar meme süt üretir dedi gerçekten beni kendime getirmişti bu sözler hem emzirmeden sonra sağım yaptım 10 cc den 60 a 80 e ve 120 ye çıktı ilk 5 günden sonra her emzirmeden sonra yaptığım sağımı günde 2 kere 20 dk sağ 10 dk dinlen 10 dk sağ 10 dk dinlen 10 dk aağ şeklinde yaptım şuan bebeğim 6 aylık ve 8,500 kilo ve sadece uzun uyusun diye gece yatmadan önce mama veriyorum alışkanlık yaptığı için sen muhteşem bir annesin hislerine güven ve etrafın ne dediğine kapat kulaklarını sütün yetmiyor aç bu çocuk dicekler sen onun annesisin en iyisini sen bilirsin sağom zor iş ama yapabilirsen çok iyi olur sağdığın sütüde emzirmeden sonra ver genede içim rahat değil dersen bir mama al dene emzir 30 hazırla ver doymadı mı bir 30 daha ver ve çok değil en fazla 1 aya herşey düzelicek güzel olucak bütün endişelerim boşaymış diceksin