amantanrimdidim Kurutma makinesi almayı düşünüyorum. Hangi marka karar veremedim. Beyaz eşyalarım profilo ama fiyatları biraz yüksek gibi vestel ve Altus uygun geliyor önerilerinize açığım.
Mumsyyy amantanrimdidim Hoover marka kullanıyorum ben. çok memnunum hiçbir eksisi yok. Kıyafetlerde çekme de yapmıyor.
Mery103 amantanrimdidim hoover aldım yeni henüz gelmedi annem kullanıyor memnundu bakalım bende memnun kalırım inşallah
Mumsyyy canankuzy oğlum alerjik olduğu için ben hep antialerji programinda kurutuyorum. Yok kiristirmiyor hemen cikariyorum bitince
ebrumiragok altus 9 kg 3 ay önce 15 e aldık trendyol dan çok memnunum ısı pompalı elektrik de yakmıyor tavsiye ederim