hazal_karaca adasmummy biberon reddi yaşıyor sadece benimde 4 aylık oğlum aynısını yapıyor. Ya da dişlerini kaşıyor bilemiyoruz🌝 bugün bende ilk kaşıkla verdim sonra biberona döndüm ama zorladı yine de veya rüya öğüni deneyin🌸
adasmummy subrk aslında denemek istiyorum ama herkes 9 10 11 aylık bebeklerine vermiş benim kıza hızlı mı gelir acaba diye düşündüm
adasmummy hazal_karaca aaa öyle mi gerçkten beni de zorluyor ittiriyor sürekli rüya öğünü deniyorum bazen içiyor bazen rüyasında bile ittiriyor. Başka biberon çözüm olur mu acaba