meritt25 Merhabalar kullandığınız pişik kremi varsa öneri alabilirmiyim. Her altını açtığımda poposu kızarık sudocrem sürüyorum ama bir işe yaramıyor şuanda
MayaliHamur Her pişik kremi her bebeğe iyi gelmiyor mesela benim kızıma mustela iyi gelmemişti hastaneden bepanthol hediye etmişlerdi onu denemiştim çok iyi gelmişti ve hep onu almıştım.. ama bebeğinizin geçmeyen bir pişiği varsa alerjik bir durumu olabilir..