Bebeğim aşırı iştahsız bir bebek. Her zaman zorla yedirdim ama hiç öğürme sorunumuz yoktu. Verdiğim lokmayı ağzında bekletiyor yut dediğimde yutkunmaya çalışıyor ama öğürüyor kusacak gibi oluyor. Son 1 haftadır böyle. Ne yapacağımı şaşırdım. Zaten yediği iki lokmaydı şimdi onu da yediremiyorum