ikizmoms Bebeklerim ikiz biri iç uyumuyor ne yaparsak yapalım uyuyor 5 dk sonra gözler faltaşı gibi açık bu seferde uyumadıgı sureklı ağlamakta neden oluyor olabilir ne yapmam gerekir ağlıyorum bazen üzüntüden uyumadıgı icin gecıcı bi süreç mı acaba
hakinhakin atosum 40haftadan hesaplamak gerekiyor diye biliyorum yani 38haftalik doğup o tarihten baslamayacaksiniz. Ona göre bulabilirsiniz atak haftasında olup olmadigini 😊
patatess Atak haftaları hiç bitmiyor ki. Muhtemelen 8. Hafta atağıdır. 😅 biz onu geçtik şimdi 12. Haftaya tutulduk.
iremtknmz patatess 3 ay 6 günlük benimki de gündüz uykuları kısaldı gece uyumamak için resmen direniyor. Saat 8 de başlıyorum uyutmaya 12 ye kadar mücadele 12 de uyuyor ama gece saat başı kalkıyor. Bir de bu gün rota aşısı yaptırdık o da etkiledi galiba fenalardayız
patatess iremtknmz Bizim de kısaldı. Bir de artık çığlık atmaya başladı. Uyutmaya çalışınca basıyor çığlığı atıyor kendini. Sürekli bir sinir komik de oluyor bir yandan da gülüyorum. 😅 Kucakta zar zor uyuyor. Her yerim ağrıyor o kadar süre taşımaktan. Eli sürekli ağzında. Bakalım inşallah sağ salim geçiririz bu süreci 😂
kuzeygrm Benimde bebeğim uyumuyordu sonra ona ortam hazırladım kırmızı loş ışık aldım sesleri kapattım ve beslenirken uykuya dalmasını sağladım
iremtknmz patatess bizim ki birde oturmak istiyor öne atıyor kendini o yüzden de ağlıyor 😂 oturmaya da korkuyorum bir yeri ağrır mı acaba diye
patatess atosum 12. Haftada var evet 3 aylık olmuş oluyor. Uyku düzensizlikleri, huysuzluk, çığlık atma, el/parmak emme vs gibi belirtileri var.
tahin hakinhakin 40 olup üstüne mi sayacağız örneğin 36+6 oldu doğalı 23 gün oluyor, tam ne zaman oluyoruz
hakinhakin tahin mesela 5.hafta atağı için doğduktan beş hafta sonrasını değil normal zamanı (40hafta) üzerine 5hafta eklemek gerekiyor. Sizin mesela iki hafta erken doğmuş şu an ki haftasına iki hafta ekleyip atak zamani bulunabilir. Anlatabildim mi 🤔🙄
tahin hakinhakin biz o zaman daha salı 40 olduk. Ben bundan sonraki haftaları sayarak atak hesaplayacağım anladım çok teşekkür ederim 😊
esoss22 Benimki 5aylik oldu dogdugu gunden beri uyumuyo birileri bakarsa gunduz 1 2saat uyuyarak ayakta duruyorum.uyumayan bebek uyumuyo banada 3.aydan.sonra duzene girer demislerdi girmedi benim umidimde kalmadi artik