yesmad51 benm bebeğim şuan 35 günlük. Doğduğu günden beri memede uykuya geçip kendisi ağzından atıyor memeyi. Sonra beşiğine koyuyorum. Sizinki sanırım memede uyuyan bebek oluyor. O şekilde alıştırmayin. 3 ayına kdr düzeni oturmaz, 3 aydan sonra düze oluşturursunuz uyku konusunda ama 3 aya kadar size zorluk olur. O yüzden bence memeyi hızlıca hiç durmadan emmesini sağlayın. Durursa ensesini, ayak altını, avuç içini, kulak arkasını, çene altını vs oksayin. 40 dk vs bu seklde emdikten sonra siz memeden çekin onu kendini çıkmazsa ve dilerseniz emzik verin. Emzik 1 aydan sonra verilirse meme reddine sebep olmaz. Anne ve bebek bağı 1 ayda oturmuş oluyor çünkü, çocuğun emme refleksi de gelişmiş oluyor.