Uyku eğitimi alıyorum instadan biriyle anlaştım ama ne yaptıysam olmuyor bazen yatağında uyutabiliyorum ama bazen krizle sonuçlanıyor çok ağlıyor dayanamıyorum kucağıma alıyorum aldığım gibi gözleri kapanıyor gibi oluyor hemen yatağına geri koyuyorum anında yeniden ağlama krizi tekrar alıyorum kucağımda uyutuyorum son çare eğitmen kadın zamanla alışacak zamanla olacak diyor ama çok yıprandım başarısız bir eğitim mi olacak 😞😞😞