Merhaba hanımlar Hayırlı Ramazanlar öncelikle 🪻
2 yaşında kızım var kahvaltısında içecek olarak güvendiğimiz bir yerden karadut özü alıp sulandırıp veriyorum ama sıkılıyor ondanz
, başka seçenek bulamıyorum organik olarak. Zühre anaya da organik gibi görünse de içeriği temiz demiyorlar. Bildiginiz ve sizin de kullandığınız organik ve temiz içerikli hangi içecekler veya özler var? Ve nerden alıyorsunuz?