Merhaba Anneler 4 yaşına girecek bir oğlum var birde 36 günlük kızım bir kaç gün önce oğlumun ateşi çıktı sanırım vücudu mikropla savaştı ateşi düştü dışarı çıkarıp temiz hava falan aldırdık keyfi falan gayet iyi mevsim geçişi hafif soğuk algınlıgıydı diye düşünüyorum o şuan iyi dün gece benim bogazım ağrımaya burnum yanmaya başladı ara ara burun akıntım da oluyor bende grip oldum sanırım emziriyorum aynı zamanda bebeğim henüz küçük olduğu için açıkçası biraz tedirginim sonuçta grip bir eve girdi mi herkesi dolaşmadan gitmiyor bol su c vitamini falan almaya çalışıyorum lohusalıgımda gerçekten zor geçti umarım canım çıkmadan kırkım çıkar modum baya düşük açıkçası 😕