cakebabe Kızlar taksitli nakit avans çekmiştim kredi kartından direk kredi kartı borcundan mı ödeyeceğim yoksa başka bi sekme mi var çünkü 800 lira fazla görünüyor geçen ay ödeyemedim de faiz mi bindi anlamadım
cennetkusum16 cakebabe bildiğim kadarıyla nakit avans ödenmediği takdirde hergun faiz işliyor. Bankanizi arayıp ogrenin en iyisi
Aloneeee cakebabe taksitleri kart borcunuzun içinde gelir. Normal aylık kart borcunuzu ödemelisiniz. 800 tl fazla görünme sebebi de taksitli nakit avansı kredi gibi faizli olarak çekiyorsunuz gördüğünüz o fazla rakam çektiğiniz paranın faizi ve geçen ay ödemediğiniz borcun faizi .
bksh cakebabe faiz isliyor ve hesabınıza para geldiği an eksideki para ödenmiş oluyor otomatik. Bizim kart böyle isliyor
dilara6767 Evet direk kredi kartı borcunuzu ödeyeceksiniz ve fazlalığıda yatırmanız gerekiyor çünkü faiz binmiş normal taksit tutarını ödersen faize çeker yine borcun olmuş olur o yüzden kart borcun + faiz parasını yatırman gerekiyor
cakebabe dilara6767 o fazla olan 800₺ yıllık kart borcu olarak görünüyor şimdi gördüm bu nedir biliyor musunuz
cakebabe Aloneeee fazla olan 800₺ yıllık kart borcu olarak görünüyor şimdi gördüm bu nedir biliyor musunuz