Anneler göğüslerimi ilk kez cihazla sağdım.emzirdikten sonra.iki göğsümüde 15 er dk.lansinohun cihazı.göğüsleriö dolu dolu olmuyor zaten fazla birşey çıkmasını beklemiyordum ama 30 cc çıktı toplamda neden bukadar az 😔bu arada 11 günlük bebeğim…ama sürekli uyuyor göğsümde.ilk günden bu yana şöyle güzel ni emmedi 😔 mesela z çnce emzirirken uyudu uyandıramadım.şuan da da uyuyor.aç olsa ağlar sanırım değil mi ? Ah ilk bebeğim ne kadar kolaydı bu kız benim napacağımı şaşırtıyor.stres yüklüyüm onunda etkisi vardır.herşeyi deniyorum süt artsın diye.bugün makinayla sağıma başaldım bakalım.dün aldım cihazı