Merhaba kızlar bir sorunum var, şimdi ben ilk defa doğum kontrol hapı kullandım bu konuda çok cahilim eczaneden aldım Jerassi hapın ismi. Nasıl kullanmam gerektiğini vs. sordum anlattı bana neyse ben hapı bitirdim tekrar almaya gittiğimde bana ilk ay ekstradan korunmam gerektiğini söyledi ve başımdan asağı kaynar sular döküldü, şimdi adetime normalde 4 gün var. Hapa ara verdikten(pazar günü ilaç bitti ara verdim) 3 gün sonra kanamam geldi ve hala geliyor 2 gündür ama adet kanı gibi de değil yani tam anlayamadım ara kanama gibi az az geliyor. Gebelik testi yaptım negatif çıktı sizce gebelik durumu olsa testte çıkar mıydı? Bayılıcam stresten bebeğim daha 12 aylık…