BalBocugum Pirasalipuding zamanında yapmışlar, günümüzde bir çok insanda bağırsak sorunu var. Tamamen cahilce uygulanan yöntemlerden kaynaklı işte. Bağırsak tembelliği yapar. Yapmayın, izin vermeyin, bebeğinizi de yalnız bırakmayın.
emosss__ mamabear_ ben yapsınlar demedim siz yapın okuduğunu anlamıyorsunuz yada kendinize kaos arıyorsunuz sorunlarınızı sorunlarınız olan kişiyle bu şekilde konuşamayıp burda bu tarz konuşmaya gerek yok annenin tercihi sadece kırmaya gerek yok dedim karar annenin kararı uygun bir dille anlatabilir dedim siz ne sorunlu insanlarsınız kv olunca maşallah her türlü tepki var anneniz yapınca bu uslüp yok ben zaten kırma yap demedim olduğunu anlayacak kadar eğitim alsan iyi olur çocuk yetiştiriyorsun
mamabear_ emosss__ kayınvalidenizi bu konu için kırmayın. emosss__ ay ben ne okuduğumu biliyorum da siz ne yazdığınızı bilmiyorsunuz bence. Tanımadığınız birini de eğitimden vurmak o kadar komik ki. Mesela karşınızdaki kişinin lisans üzerine yüksek lisans yaptığını bilmeden “eğitim alsan iyi oluuurr” demeniz o kadar basit ki 😅 siz benim gibi çocuk yetiştirin de ne mutlu size. Umarım yapabilirsiniz. Birinin anneliğine laf etmeden de iki kez düşünün bence. Ayrıca ne bu kayınvalide takıntısı sizdeki? Konunun ne alakası var ister annesi desin ister babası. Tepkim yine değişmez. Beni kastediyorsanız annem böyle bir şey söylese benden daha büyük tepki alır zaten. Siz kendi kendinize bir şey uyduruyorsunuz şu an
hemshireanne Pirasalipuding evet yapiliyormus ama siz dusunun sabun kimyevi madde. Bagirsaklarsa kan dolasimin en cok oldugu bolgelerden biri yani sabun sokarsak bagirsaklardan kana gecer
zeynomurat Pirasalipuding biz daha 3 aylıkken doktor demişti çay kaşığı kadar zeytinyağını yavaş yavaş içirebilirsin bi zararı yok demişti bide öyle deneyin isterseniz
kanalizzze59 Pirasalipuding beyaz sabun ayrı katkı maddesiz olanlardan bahsetmek istemiştir Normal bildiğimiz sabun değil yani fitil gibi düşünün bir zararı yok abartmayın
seymanurryilmazz Pirasalipuding hayır tembellik yapmıyor ara ara veriyoruz bitkisel olduğu için sorun olmuyor
yaraliceylanim obobok çok teşekkür ederim malesef henüz 8 aylık o yüzden ben bu şekilde çözüm buldum 🙏🏻
elifozkan Pirasalipuding evet duydum ama yapmadım. Yapanlar vardı sakın yapma bebeğin canı cok yanar ve baya ağlar
yaraliceylanim durulandiniz AA öyleyse kullanırım evet benimde aklımda ama ben 1 yaş sonrası diye biliyordum teşekkür ederim ☺️🙏🏻
ftmrdcccc Doktor bize kabızlık için duphalac vermişti çözmüştü ondan önce de fitil kullanmıştım ama sabun olayı bence de saçma. Kendine sabun sokulsa hoşuna gider mi acaba
beyazzkuguu Pirasalipuding aslında artık bağırsaklarının ek gıdaya alışması gerek. Bende başta çok zorlandım kızım aşırı kabızdı. 10 gün kakasını yapmadı. Lavman yaptırdık. Yaptırdığıma pişman oldum kızım sancılanarak kakasını yaptı. Bir daha tövbe dedim. Bol su içiriyorum. Kızım ek gıdayı da pek almıyor ağırlık anne sütünde. İştahı yok. Ondan kabızlığımız geçti şükür
maviummu19 Pirasalipuding miktar olarak fazla verdiğinizi düşünüyorum kabızın en büyük sebeblerinden biri bu çok az müktarda verin alıştırarak bağırsaklarını bende aynı hatayı yapmıştım iştahı var diye
bulutum0163 Pirasalipuding hayır yapmayın lütfen daha sonra çocuklarda alışkanlık yapar lütfen doktora götürün bağırsak düzenleyici yada yemek listesi falan verir lütfen yapmayin🙏
aslikeremm0 Pirasalipuding ben kulak cubuguyla zeytinyagi suruyodum sadece baş kismini çok az açar gibi yaparak içeri doğru suruyodum. Hemen yapiyodu. Sabun olmadan da oluyo yani :))
surprizbebe Pirasalipuding çok zararlıymış yapmayın. Bitkisel şıruplaryvar duphalac gibi. Doktorunuza danışın
cevriyeee Pirasalipuding sabunu bilmem ama tehlikeli ben zeytinyağı sürmüştüm kulak pamuğu ile çok azcık sonra yapmıstı