emosss__ şimdi eskiyle bu zamanı kıyaslarsanız onların eksileri bizden daha fazladır. İmkan yokmuş zorunda kalıyorlarmış ama şimdi bütün imkanlar varken neden sağlık gibi önemli bi konuda onları dinleyelim ki. Kırılırsa kırılsın çok istiyorsa doğursun bi tane daha. Ultrason konusundada size katılmıyorum bebeğin gelişimi, kalp atışı,suyu, kordon kanı akışı gibi şeyleri başka türlü nasıl görüp bileceğiz Allah korusun bişi çıkarsa nasıl önlem alacağız ki.