Kızlar selam ek gıdaya başladığımızdan beri bebeğim sürekli kabız oluyor her hazırladığım şeye zeytinyağı eklememe ve kıvamını çok yumuşak yapmama rağmen oluyor. Çok zorda kalırsam lavman yapıyorum bazen. Ama kaynanam sürekli biz her zaman sabun sokardık ondan sonra yapardı sende azcık zeytinyağıyla beraber sok hiç bişi olmaz rahat yapar deyip duruyor. Başlarda anne zarar verir diyodum artık cevap vermiyorum. Siz duyduğunuz mu daha önce yada yaptınız mı