nerdenaldinbuaklinerden düdüklünüz varsa 1 büyük boy soğan küp küp yemeklik doğrayın, bir diş sarımsak ile soğanı kavurun yağda,üzerine etleri atın, damak tadınıza göre tuz ve karabiber. Etlerin rengi dönünce 1Su bardağı kadar su koyup düdüklüğü kapatın. Düdüklüze göre de pişme süresini ayarlarsiniz. Yumuşacık kıvamda bir kavurma oluyor, çok lezzetli. Bu tariften sonra tavada kavurma yapmıyorum