Yaklaşık 2 hafta önce ertesı gün hapı kullandım 5 gun sonra lekelenmem olmuştu ilacın yan etkısınden yaşanıyormuş sanırım ve afedersınız lavaboya çıkarken kanama gelıyordu damla damla ve bu yaklaşık 9 gün boyunca sürdü tam temızlendım bıttı derken bugün adet sancısı ağrısıyla uyandım lavaboya gıttımde benden çok özür dılıyorum sımsıyah bır leke ve kanla karışık geldı lekem. Çok kan az geldı bu nedir ben Sımdı adet mı oldum gerçekten artık yoruldum çok sinir yapıyor ve gergınlık içindeyim yarına randevu aldım doktorda görüneceğim başına böyle bişi gelen varmı nolur aydınlatın