pinary24 ilk kızımda normal herkesin kullandığı büyük sırt çantası aldım içindeki astar hemen yırtıldı hiç sevmedim ama şuan 2 ay oldu doğum yapalı yeni bı çanta aldım çok beğenerek kullanıyorum içi geniş baya şey alıyor hem sırt, hem el, hemde omuz çantası olarak kullanılıyor

Şimdiki aldığım bu renkte bu