Kızlar selam, reglm gecikti. Geciktikten 3 gün sonra hem idrar hem kan testi yaptım negatif çıktı bugün 6. Gün hala olmadığım sonra dan pozitife dönen oldumu tekrar mı test yapsam yoksa direk doktora mı gitsem bir sorun mu var diye fikirlerinizi alayım dedim