meraklianne297 Merhaba hanımlar, Benim yavrum ayaklanmaya başladı ve yürümeye çok hevesli ama örümceğini pek sevmiyor. O yüzden yürüme arkadaşı alsam mı diye düşünüyorum. Siz ne dersiniz ? Yürüme arkadaşı mantıklı olur mu yoksa önermez misiniz ? Sevgiler
SevimliHayaletCasper meraklianne297 benim çocuklarım ikisini de kullanmadılar. Yürüme arkadaşının da sadece önündeki oyuncaklarıyla oynadılar
tospikannesi_ meraklianne297 örümcek iyi değil hiç kullandırmayın. İlla alacaksanız ilk adım arabası yürüme arkadaşı alın. Tabi ben hiçbirini almadım 10 aylık Yürüdü
Asilyigit1 meraklianne297 yürüme arkadaşını tavsiye ederim ama eğer hep başında olabilircekseniz çünkü dengesini kurmayıp kendini yere atabilir bende bir süre örümcek kullandım sonra sıkıntısını çok çektim bebeğim parmak ucunde gitmeye başladı çok şükür sonra düzgün yürümeye başladı
umutugba Yürüme arkadaşı bence 2 oğlumda onla yürüdü , bu arada bende var isterseniz 2. El alın çünkü çok kullanılmıyor
meraklianne297 umutugba teşekkür ederim :) şu an bi fikir oluşturmaya çalışıyorum kendime ama almaya karar verirsem teklifinizi düşüneceğim muhakkak :)
belismomsss24 Örümcekleri doktorlar önermiyor ben yürüme arkadası almayı düşünüyorum ama öne doğru kayıp düşer mi onu merak ediyorum
denizse meraklianne297 kızıma yürüme arkadasi aldık küçükken oyuncakları ile oynadı şuan bir yaş bir haftalık arada sırada kendisi alıp sürüyor tamamen kendisi tek yürümüyor onunla yürüyor bence daha sağlıklı yürüteç sadece oturup içinde yönlendirme yapıyor bunda geri ileri ayaklar kollar herşeyi çalışıyor artı desteksiz durmayı öğreniyor
mucizeolsuun Örümceğe olan düşmanlığınız nedir arkadaşlar bi sakin 😂eminim çoğumuz binmiştir he ozamanlar bilinçsiz bi şekilde kullanım varmıştır belki ama kontrollü kullanmak bence anı kurtarıyor.. kullandım oğlumda zaten hevesli bi bebekti ara ara koydum zamanla yürüdü zaten kaldırdım gitti
obobok meraklianne297 fisher price arabalı yürüme arkadaşı almıştım. Yeni yeni oturup oynuyordu onunla. Sonrasında yürümek için hiç kullanmadı. Kendi kendine yürüdü hep. Ama oyun amaçlı çok çok oynadı.
dhdhdhdhf meraklianne297 kızım kullanmadı hiç yürüme arkadaşını ama örümcek çok kullandı artık viraj falan alıyodu gün boyu pesınde evin içinde geziyodu
nurftma Oğluma ilk başta örümcek kullandım biraz daha ayakta durmaya başlayınca yürüme arkadaşıyla devam ettik. İkiside bence iyi oldu biri ayakta durup kasların kuvvetlenmesine yardımcı oldu biride adım atıp destek almasına. Ben sıfır almadım eşimin kuzeni verdi. Alacaksanız temiz ikinci el alın derim sonra elinizde kalıp atacaksınız belkide. Ben başkasına verdim kullandıktan sonra.