Kizlar 26 yaşındayım 3 buçuk aylık oğlum var,neyse ben hamileyken 5 aylıkken sağ göğsümde elime sertlik geldi meme usg de intrammaryan lenf nodu olduğu 10mm zararsız dedi temiz dedi doktor ama ara ara emzirme sürecindeyken elime geliyor ağrılı zaten 2 gün önce regl oldum tekrar başladı ağrısı,tekrar muayeneye gitmeye korkuyorum zaten aşırı vesveseliyim. Sürekli kendimi bu konuda kanser hissediyorum o gün bile doktora giderken ağlaya ağlaya gittim hala yüreğim ağzımda. İlk görünce elle muayene edince doktor bu kisttir basit kistir dedi. Yine de usg yapalım dedi ordan da doktor fibroadenom dedi sonra lenf nodu dedi ama durup durup içim içimi yiyor hatta ne düşünüyorum biliyor musunuz ya kansersem ya kemiğe sıçramışsa oğlum bensiz ne yapar fala diye düşünüyorum. Bana simdi başka şeye odaklan dersiniz belki ama inanın zaten boş vaktim yok bebekten evin işinden bi de düşünce beni uykusuz yorgun bırakıyor. Eşimin de bi ara bu yüzden basinin etini yedim hamileyken simdj tekrar tekrar onu yormak istemiyorum