ReisinKizi benim doktorum su geçirmez bantı önermedi. Dikişin üzerinden su,köpük aksın gitsin keseleme yapma güzelce durula ve çıktıktan sonra temiz bir bezle dokundur çek şeklinde hafifçe kurula sonra da kurutma makinesi tut birkaç dakika o bölgeye iyice kurusun demişti. Bu şekilde 1 hafta 10 gün kadar dikkat ettim işte kontrole gidene kadar. Bantı da ben yine de yapıştırdım ama beceremedim heralde duşta hep yan tarafları açıldı hiçbir özelliği kalmadı yani dikişlerime yine su köpük herşey değmiş oldu 😂