Selam arkadaşlar;
2,5 aylık oluyoruz pazartesi inşaallah. Bebeğim doğduğundan beri mama veriyoruz maalesef. Günde ortalama 8 kere 90 cc veriyorduk. Son altı gündür zorlanarak günde 4 e indirdim mamayı ve 60 cc. anne sütü günde 5-6 kere verebiliyorum. Başta gelip sora kalmıyor. Sizce bu durumda mamadan kurtulabilir miyiz? Ve s ile başlayan markanın tabletini sipariş verdim. Etkisi olan kullanan var mı? Çaylar, yeme-içme etki etmedi
iki net sorum,
1- mamayı bırakacağı varsa 3ncü ayda mı bırakır? Gidip 6 da bırakmayacağından ümidi kesmeli miyim?
2) s ile başlayan marka Bira mayası tabletini kullanan var mı?