Herkese merhaba 14 günlük kız bebeğim var taze lohusayım yani ☺️ aslında 2. Anneliğim 6 yaşında oğlum var ama her şeyi unutmuşum o yüzden sizlere sormak istiyorum
Şimdi bebeğim aktif olarak emiyor hatta çok fazla memede durmak istiyo buda acaba sütüm yetmiyo mu hissi uyandırdığı için günde 1 sefer 30 cc mama desteği veriyorum biberonla bu meme reddine yol açar mı acaba
İkinci sorumda sütümü arttırmak istiyorum solgar hap , bestlak , anneçayları allah ne verdiysede kullanıyorum ama göğsüm hep yumuşak kızım yarım saatte 1 saatte bir emdiği için.ben sağım yapmak istesem ne zaman yapıcam ya da sürekli memede olan bir bebek olduğu için sağım yapmama gerek yok mu çok kafam karışık bu arada oğlumu geceli gündüzlü 2 buçuk yaşa kadar emzirmiştim